Noo, from Sweden..

Måste bara berätta vad som hände mig igår morse efter frukost i Thomsons Café, när jag gick ut ur cafeterian.

Okej, tänk dig in i situationen.. ett helt basketlag.. alla svarta.. en av killarna kommer fram till mig.. "Hey, you! You aren´t from here?.." Jag småler förvånat, tittar upp på denna jätte, och flackar med blicken på alla hans gloende lagkompisar som står bakom och flinar.. de hänger lite nonchalant och väntar på mitt svar.. Jag stammar fram.. "noo, I am from Sweden.." Han stirrar på mig (antagligen har han ingen aning om vart Sverige ligger..) Han hostar till slänger fram sin (märk stora) näve och skakar min darrande hand.. "I´m "något" (som jag inte minns)!" Jag skakar hans hand och säger mitt namn.. Sen vänder han ryggen och släntrar bort till sina garvande kompisar.. Jag skyndar vidare till mina vänner och de står som frågetecken och undra: "vad fan gick du fram till honom och snackade för?" Jag högröd i ansiktet, väser: "Han kom fram till mig, okej.."

Lite rädd blev jag allt...



Puss Louise


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj aj aj var försiktig med basket lag



Puss

2009-01-30 @ 22:05:41
Postat av: Grizen

Bara screena bort dem...

2009-02-01 @ 00:40:23
Postat av: Anonym

Update dags????

2009-02-03 @ 22:40:35
Postat av: Nisse

Vi vill veta mer!!!!!

2009-02-03 @ 23:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0