Exams, Chili's and Disco...


Louise i profil på väggen...(jag hade tråkigt.. o laborerade med kameran, lite ljus och skuggor..)


Denna vecka har varit stressig och jag har nästa bara fokuserat på våra exams, en i varje kurs. Två är avklarade denna vecka, Promotion Management och International Comm. Men imorgon väntar den tredje, Advertising principles, och på onsdag den fjärde i Mass Comm. På onsdag kan jag börja leva lite mer igen. Men även fast plugget har stått mig upp i halsen så har vi även lyckats hitta på lite skoj med. I torsdags begav vi oss till Scandals igen och dansa runt ett tag på dansgolvet med våra franska heltokiga vänner. (med heltokiga menar jag att de festar helt säkert fem av sju dagar i veckan – hur lyckas man med det?) Ibland är det faktiskt ganska lätt att tro att vi faktiskt är i Frankrike. Men vi klagar inte… bara när de röker, för det gör ju varenda en av dem. Urk vad vi luktar när vi kommer hem, som rykande fimpar. I USA är det lagligt att röka inne på klubbar och det resulterar i att vi luktar som vi gör när vi kommer hem… Vem som helst som skulle få för sig att gå in i vårt rum nu, skulle helt klart tro att vi var kedjerökare.. Urk!


Jag och Christina (är dock från USA) flummar innan Scandals..



Anna, jag, Josefine, Cindy och Gregory

Igår, lördag, var det pluggdag, men vi lessna ganska snabbt och Summer hämta upp oss runt 4tiden och körde oss till Carolina Place Mall för få oss att tänka på annat och fokusera mer på kläder och shopping. Jag hitta lite fint och vi var nöjda och glada när vi åkte därifrån. Efter shoppingen for vi tillbaka till Rock Hill och till en restaurang som heter Chili. Utsökt mat! Jag och Josefine delade på en fajitas-tallrik och restaurangen serverade omtalande Margaritas som vi bara var tvungna att pröva.






Chili's


Senare på kvällen var vi bjudna till våra franska vänner och till ett av deras party med teman. Disco Party! – med sjuttio-tals och disco kläder. Vi tog inte dress coden så seriöst, men det gjorde fransoserna helt utan tvekan! Galet kul och se deras inlevelse i kläder. Vi smög ut runt 2, stinkandes som tre rökmoln...


Franska vänner i dicokläder


Amelita, Anna och jag


Som avslutande bild, the sweeties swedes! Josefine and I.



xoxo - louise

Kommentarer
Postat av: Henke

Uzza uzza låter najs!

Men var är KEG och MGD ?! :) hahah



Puss puss från ett grått malmöeee

2009-02-23 @ 11:48:45
Postat av: Daddy DJ

Jag gillar updates!

Puss

2009-02-24 @ 10:24:25
Postat av: R

- oh jag blir avundsjuk igen!

här regnar allt bort.

hos dig föds nya äventyr i plugget.

när jag pluggar händer det på sin höjd att Nisse kommer upp och kollar vad jag gör!

Du är snugg!

2009-02-24 @ 21:55:57
URL: http://mrrocky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0