We going to the zoo zoo zoo...

Nu börjar slutet närma sig för min vistelse här. Har bara två veckor kvar av skola och en vecka full med prov. Sista veckan innehåller alla final exams. Kommer kännas konstigt att lämna livet här. Allting har fått en rutin och många av de vänner jag har fått här kanske jag aldrig kommer träffa igen. Så här långt kan jag bara konstatera att jag haft en hel kul tid här och kommer blicka tillbaka med ett leende på läpparna. Så denna vecka har gått smidigt fram. Gjorde ett prov på måndagen och sen har jag mest njutigt av att slippa plugga så mycket. I onsdags bar det av emot Suit, Charlotte igen och denna gången blev mycket mer lyckad! Bättre plats i bussen och hela kvällen spenderades på dansgolvet, men mina galna partyprinsessor. Fun times!


På väg till Party Bussen!


I Party bussen


Suite, man ser mig och Cindy till höger! haha


Fun times!


I torsdags bestämde vi även för att göra ett litet stopp på Scandals igen och mötte upp Cindy. Men kvällens DJ Otto bjöd på den mesta kassa musiken hitintills och lockade fram de värsta i amerikanarna då de dansar som om de vore på porrklubb, nej tack!

I fredags hade vi fått erbjudandet att följa med Monique hem till hennes hemstad Columbia. Så vi lämnade Rock Hill runt 12.30 tiden och tog oss till Columbia som ligger ungefär en timme härifrån. Vi blev väldigt välkomna och hennes mamma som kommer ifrån Tyskland bjöd på svenska knäckebröd och lingonsylt, kanske inte riktigt gott att blanda, men kul att smaka svensk mat igen! I Columbia shoppade vi en sväng och på kvällen gick vi på bio och såg Duplicity med Julia Roberts och Clive Owen, en ganska förvirrande film. På lördagen vaknade vi upp till strålande sol och Monique tog oss till stadens zoo. Lunkade runt där några timmar och kollade på djur. Vi lämnade Columbia och Moniques familj runt tre tiden, fullpackade med mat och påskgodis från hennes snälla föräldrar.


Jag och Monique at the Zooooo








Utanför Moniques hus


Söndagen bjöd på sol vilket resulterat i att både jag och Josefine ser ut som två röda stoppskyltar! Haha.. helt galet. Fick mig en chock när jag såg mig i spegeln nyss, ingen vacker syn! Hoppas det lägger sig till imorgon.


I onsdags var det rosa tema på Suite, nära att jag gick ut såhär, but then again.. no thanks!


Till sist tänkte jag bara lägga in en låt! I love Charlotte.. "I went to Suite..." yeah! :)

http://a1135.g.akamai.net/f/1135/18227/1h/cchannel.download.akamai.com/18227/podcast/CHARLOTTE-NC/WIBT-FM/I%20Love%20Charlotte%20_96.1%20AM%20Mayhem%20Remix_.mp3?CPROG=PCAST&MARKET=CHARLOTTE-NC&NG_FORMAT=chr/rhythmic&SITE_ID=1799&STATION_ID=WIBT-FM&PCAST_AUTHOR=WIBT-FM&PCAST_CAT=Music&PCAST_TITLE=Brotha_Freds_AM_Mayhem_Highlights

Puss o hej! Louise



Kommentarer
Postat av: Henke

uzza mkt rosa uzza uzza

2009-04-18 @ 15:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0